مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-17سياسي

الحاق 38 هکتار اراضی جدید به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با طرح جامع-تفصیلی شهرهای حصار گرمخان و پیش قلعه و الحاق 38 هکتار از اراضی موسوم به حلقه سنگ به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: پس از ارائه مشاور طرح جامع - تفصیلی دو شهر حصار گرمخان و پیش قلعه و استماع نظرات اعضای کارگروه، کلیات طرح جامع-تفصیلی این دو شهر به تایید رسید و مقرر گردید پس از انجام اصلاحات، جهت طی سایر مراحل قانونی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه گردد.

وی گفت: همچنین موضوع الحاق 38 هکتار از اراضی موسوم به حلقه سنگ به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن که در سال گذشته در گارگروه زیربنایی مطرح و در جلسات کارشناسی مورد تدقیق قرار گرفته بود، پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: تاکنون الحاق به محدوده 9 شهر استان در راستای نهضت ملی مسکن به تایید کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده و طرح و بررسی سایر اراضی شناسایی شده در همین راستا جهت الحاق به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 38 هکتار اراضی جدید به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن

الحاق 38 هکتار اراضی جدید به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن