مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-17سياسي

لزوم ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس در سرکشی از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم در نشست تشکیلاتی دانشجویان بسیجی حضور یافت و اظهار داشت: - مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: باید تلاش شود تا سطح کارایی و اثربخشی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها استان فارس ارتقا پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس در سرکشی از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم در نشست تشکیلاتی دانشجویان بسیجی حضور یافت و اظهار داشت: دشمن به دنبال برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.

یوسفی با بیان اینکه دشمن به دنبال مقابله با روحیه ضداستکباری جمهوری اسلامی، جلوگیری از الگوشدن ایران برای سایر کشور ها و توقف حرکت نظام اسلامی به سمت تمدن نوین است افزود: آن ها از نفوذ انقلاب اسلامی ترسیده و نگران هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: تحریم اقتصادی، ترویج و تبلیغ مصرف گرایی و اسراف، ترویج و فرهنگسازی روحیه تنوع طلبی و ایجاد فضای بدبینی و بی اعتمادی را از جمله تهدیدات و فتنه های اقتصادی است.

لازمه تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی، برطرف شدن ناامنی اقتصادی و تبدیل آن به امنیت اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها استان فارس

لزوم ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها استان فارس