مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-17اجتماعي

تلاش می کنیم فعالیت های آموزش و پرورش با پیوست فرهنگی باشد


دوره جدید تلاش می کنیم همه فعالیت های وزارت آموزش و پرورش با پشتوانه علمی و دارای پیوست فرهنگی باشد.

- ، یوسف نوری پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح نخستین طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش آموزان در ورزشگاه آزادی اصفهان اظهار داشت: امروزه دیگر کنکور و مدرک باعث رستگاری دانش آموزان نمی شود و تقویت همه جانبه مهارت های جسمانی آنان سبب پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی تربیت بدنی دانش آموزان را یکی از ساحت های شش گانه سند تحویل بنیادین عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با اجرای طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی علاوه بر تقویت بُعد جسمانی و افتخار آفرینی در مسابقات ورزشی برای جامعه نیز می تواند نافع باشند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر بعد جسمانی دانش آموزان تقویت شود آنها متعادل تر و همانند ورزشکاران صبور و اخلاق مدار می شوند، ابراز داشت: یکی دیگر از جنبه های مهم پرورش جسمی دانش آموزان بعد روانشناختی و جامعه شناختی است زیرا ورزش تنظیم گر ارگانیزم و موجودات زنده است و جامعه که سالم و آرام باشد، نیاز به دارو و درمان ندارد.

نوری یکی دیگر از محاسن پرداختن به تربیت بدنی و مهارت ورزش در دانش آموزان را ابراز وجود و مهارت گیری و پیوستن به کار تیمی در آنها عنوان کرد و با ابراز خرسندی از اینکه طرح استعدادیابی و هدایت ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم فعالیت های آموزش و پرورش با پیوست فرهنگی باشد

تلاش می کنیم فعالیت های آموزش و پرورش با پیوست فرهنگی باشد