مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-17سياسي

حال و هوای داوطلبان کارشناسی ارشد در روزهای نزدیک به آزمون


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، روزهای پایانی مانده به کنکور را سپری می کنند و این روزها حال و هوای خاصی دارند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت برگزار می شود.

تا همین چند سال پیش که آزمون کارشناسی ارشد داوطلب چندانی نداشت و تعداد افرادی که برای این آزمون ثبت نام می کردند زیاد نبود شاید اصلا چند روز مانده به کنکور کارشناسی ارشد حرف زدن از استرس خنده دار تلقی می شد اما حالا با افزایش جمعیت داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و بیشتر شدن رقابت برای تحصیل در این مقطع، استرس کنکور سراسری به این آزمون هم رسیده است.

داوطلبان آزمون 1401 هم روزهای پایانی مانده به کنکور را می گذرانند و با توجه به حواشی ماه های اخیر مبنی بر خواسته داوطلبان برای تعویق آزمون، برخی داوطلبان این روزها را با استرس بیشتری می گذرانند.

کنکور برای اینکه بهتر در جریان حال و هوای این روزهای کنکوری های کارشناسی ارشد قرار بگیریم با چند نفر از این داوطلبان گفت وگو کردیم.

* استرس ها و امیدها یکی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که اتفاقا خواستار تعویق زمان کنکور بوده است، گفت: این روزها استرس خیلی زیادی را تجربه می کنم، قاعدتا و قانونی باید بین دو کنکور یک سال فاصله زمانی باشد اما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای داوطلبان کارشناسی ارشد در روزهای نزدیک به آزمون

حال و هوای داوطلبان کارشناسی ارشد در روزهای نزدیک به آزمون