مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-17سياسي

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی


وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز روابط عمومی، مسئولیت این مجموعه در دستگاه های اجرایی را در عرصه روشنگری و تحقق فریضه جهاد تبیین، مهم و اثرگذار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام دکتر احمد وحیدی به مناسبت روز روابط عمومی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم 27 اردیبهشت که در تقویم کشور به روز روابط عمومی نام گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آنهایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی پا در عرصه جنگ روایت ها گذاشته اند.

مسئولیت روابط عمومی که مطابق با اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاوردها و اهداف سازمانی دارد، بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است چرا که باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه ها، آیینه ای تمام نما و پل ارتباطی میان این دو باشد.

شفاف سازی عملکردها به ویژه در حوزه های اقتصادی و تصمیم هایی که به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد، دیگر مسئولیت و نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی است که علاوه بر همراه سازی مردم برای بهبود شرایط، در روند توسعه کشور و همچنین تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تولید، دانش بنیان، اشتغال آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی