مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-17سياسي

تشکل های دانشجویی سنگر دانشگاه را رها کنند در سایر عرصه ها شکست می خوانند


اگر تشکل های دانشگاهی سنگر دانشگاه را رها کنند در سایر عرصه ها شکست خواهند خورد با آسیب شناسی تشکل های دانشگاهی متوجه می شویم که تشکل ها دانشگاه را رها کرده اند و به کف خیابان رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، میزگرد جنبش دانشجویی؛ دانشگاه و مطالبه گری منطقی با حضور دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

علی بزرگخو دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در این میزگرد با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به تشکل های دانشجویی تاکیدات ویژه ای داشته و دارند و احساس می کنم مسیری که ایشان در گام دوم انقلاب برای حضور، ورود و تقویت جریانات تشکلی ترسیم کردند خیلی نزدیک به مسائل منطقه ای و جهانی است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: تاکید ویژه رهبر انقلاب نسبت به ورود تشکل های دانشجویی به مسائل بین الملل نشان دهنده این است که کنش های مدنظر ایشان در گام دوم برای تشکل های دانشجویی فضای جهانی تری نسبت به حالت فعلی دارد، البته این مساله در گذشته هم سابقه داشته و شهید رجب بیگی اولین دبیر دفتر تحکیم وحدت سخنرانی هایی در دانشگاه کلکته هند داشته است، در همان زمان رفت و آمد هایی با دانشجویان سایر کشورها شکل گرفته بود و به معنای واقعی کلمه ایران به مثابه پایتخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی سنگر دانشگاه را رها کنند در سایر عرصه ها شکست می خوانند

تشکل های دانشجویی سنگر دانشگاه را رها کنند در سایر عرصه ها شکست می خوانند