مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-17سياسي

ساختار فعلی دانشگاه مسئولان را برای نقش آفرینی در انقلاب آموزش نمی دهد


دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: متاسفانه دانشگاه ها مسئولان را برای نقش آفرینی در انقلاب اسلامی آموزش نداده ، به همین دلیل برای حل مشکلات کشور باید نگاه ها به دانشگاه تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، میزگرد جنبش دانشجویی؛ دانشگاه و مطالبه گری منطقی با حضور دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

زینب شوندی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در این میزگرد، با اشاره اهمیت دانشگاه در نگاه رهبر معظم انقلاب گفت: به دو دلیل مساله دانشگاه در دیدگاه رهبر انقلاب از جایگاه بالایی برخوردار است؛ و این اهمیت به گونه ای است که ایشان در دیدار با دانشجویان آن را محور قرار دادند.

این فعال دانشجویی افزود: دلیل اول این است که ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور به دانشگاه بر می گردد، دانشگاه بستری برای تربیت نخبگان کشور است.

وی ریشه خیلی از مشکلات کشور  را در دانشگاه دانست و افزود: نخبگانی که از دل دانشگاه ها بیرون می آیند وظیفه شکل دادن به ساختارهای حکمرانی و ایفای نقش در آن را برعهده دارند برای همین دانشگاه ها می توانند در حل مسائل جاری کشور نقش بسزایی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار فعلی دانشگاه مسئولان را برای نقش آفرینی در انقلاب آموزش نمی دهد

ساختار فعلی دانشگاه مسئولان را برای نقش آفرینی در انقلاب آموزش نمی دهد