مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-17سياسي

جنبش دانشجویی باید علاوه بر انتقاد، راهکارهای حل مشکلات را نیز ارائه کند


دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان درباره نحوه مطالبه گری گفت: از نظر ما باید به اقدامات مسئولان انتقاد کرد ولی انتقادی که در کنار آن راهکارهای حل مشکلات نیز بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، میزگرد جنبش دانشجویی؛ دانشگاه و مطالبه گری منطقی با حضور دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

محمد حسین کاظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این میزگرد، با اشاره به نکاتی که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با دانشجویان مطرح کردند، گفت: ابتدای بیانات حضرت آقا در دیدار دانشجویان با محور دانشگاه ایراد شد، که این مساله نشان دهنده اهمیت دانشگاه است.

وی با اشاره به توجه ویژه ای که رهبر معظم انقلاب برای دانشگاه دارند، ادامه داد: با این حال این نقد به تشکل های دانشجویی وارد است که بعضا از دانشگاه عبور کرده و صرفا مشغول مسائل سیاسی روز شده ایم، هرچند کنش گری در مورد موضوعات سیاسی وظیفه ماست ولی این مساله نباید باعث شود، در حوزه دانشگاه کم رنگ شویم.

وی در مورد اینکه مطالبه گری باید چه ویژگی هایی داشته باشد، افزود: برداشت های متفاوتی از سخنان دانشجویان در محضر رهبر انقلاب شده است، هر جریان سیاسی برروی بخش دلخواهش مانور می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی باید علاوه بر انتقاد، راهکارهای حل مشکلات را نیز ارائه کند

جنبش دانشجویی باید علاوه بر انتقاد، راهکارهای حل مشکلات را نیز ارائه کند