مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-17اقتصادي

جای ناشران کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب، خوب نیست+عکس


امسال در حالی که پیش بینی می شد، بخش کودک با جاذبه های بصری بیشتری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد، اما متولیان برپایی این نمایشگاه مکان مناسبی برای بخش کودک و نوجوان اختصاص نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، نمایشگاه بین المللی کتاب امسال هم همچون سال های گذشته با هیجان و اشتیاق خاصی برگزار شده است.

یکی از بخش های پرطرفدار نمایشگاه کتاب، بخش کودک و نوجوان است که این بخش نه تنها کودکان، بلکه بزرگ تر ها را نیز به خود جذب کرده است.

سهم آیندگان کشور در زیر زمین با این وجود، امسال در حالی که پیش بینی می شد، بخش کودک با جاذبه های بصری بیشتری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد، اما متولیان برپایی این نمایشگاه مکان مناسبی برای بخش کودک و نوجوان اختصاص نداده اند؛ به طوری که این بخش در زیرزمین صحن مصلی قرار گرفته و فضای تاریک، نبود برنامه های شاد و مفرح برای کودکان، وجود گرد وغبارو همچنین چیدمان نامناسب غرفه ها اعتراض غرفه داران و برخی از والدین را به همراه داشته است.

شرایط نامناسب بهداشتی در بخش کودکان یکی از مسئولان غرفه های این بخش با اشاره به غیربهداشتی بودن فضای موجود برای کودکان ونوجوانان می گوید: متأسفانه با وجود گذشت 6 روز از شروع نمایشگاه، هنوزبه وضعیت بهداشتی این بخش توجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای ناشران کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب، خوب نیست+عکس

جای ناشران کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب، خوب نیست+عکس