مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-17سياسي

دامنه آموزش های مهارتی در کردستان باید افزایش یابد


افزایش دامنه آموزش های مهارتی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود لذا انتظار داریم که دستگاه های اجرایی استان در این خصوص تلاش بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: امیدواریم بتوانیم زمینه استمرار و تداوم برکات سفر معظم در استان را مهیا کنیم.

وی از فرمانداران و ستادهای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ها خواست جلسات را به صورت ماهانه برگزار کنند.

زارعی کوشا تأکید کرد: جلسات باید نتیجه و دستور کار مشخص داشته باشند و مبتنی بر تجربیات و عملکرد سنوات قبل برنامه ها دیده و طراحی شود تا گرفتار روزمرگی نشویم.

وی آموزش را مهمترین موضوع برای مقابله با آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: هرچقدر مقابله کنیم و کشفیات افزایش یابد باز هم باید مقوله آموزش را گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید به این مهم توجه کند چرا که آموزش در دوران نوجوانی در ذهن فرد ماندگار است و به راحتی از ذهن پاک نمی شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: عدم شفافیت در آموزش ها در خصوص معضلات اجتماعی موجب شده تا فرد با آسیب ها آشنا نباشد لذا بحث آموزش های غیرمستقیم باید مدنظر باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم کسی شغل و کار داشته باشد و دچار اعتیاد نشود باید دامنه آموزش های مهارتی و غیررسمی افزایش یابد که اداره کل فنی حرفه ای باید آموزش و مهارت های کاربردی را مدنظر قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه آموزش های مهارتی در کردستان باید افزایش یابد

دامنه آموزش های مهارتی در کردستان باید افزایش یابد