مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-17سياسي

شرکت کنندگان در کارآزمایی واکسن پاستور بخوانند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پیرو پیگیری از انستیتو پاستور، تزریق دوز یادآور یا چهارم برای کسانی که در کارآزمایی واکسن کرونای پاستور شرکت کردند، - فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در پی پاسخ به سوال عمومی در مورد تزریق دوز چهارم از سوی شرکت کنندگان در کارآزمایی واکسن پاستور به اطلاع می رساند، پیرو پیگیری از انستیتو پاستور، تزریق دوز یادآور یا چهارم برای این دسته از عزیزان با توجه به شرایط و بررسی ها همانند سایر واکسن های دیگر می باشد.

وی افزود: یعنی اگر اکنون جزو گروه های مجوزدار برای تزریق دوز چهارم هستید، می تواند تزریق کنید ودر غیراینصورت منتظر اعلام باشید.

به گفته نوروزیان، گروه های مجاز به تزریق به دوز چهارم شامل افراد بالای 70 سال، بیماران زمینه ای، بیماران خاص با هر سنی، کارکنان بهداشت و درمان و البته اگر از دوز سوم بیش از 4 تا 6 ماه گذشته باشد، هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره واکسن های مجاز برای تزریق دوز چهارم نیز گفت: هر واکسنی که در دوز سوم تزریق کرده باشید و یا واکسن هایی با پلت فرم پروتیین نوترکیب مانند پاستوکوک پلاس، اسپایکوژن و رازی برای تزریق دوز چهارم پیشنهاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کنندگان در کارآزمایی واکسن پاستور بخوانند

شرکت کنندگان در کارآزمایی واکسن پاستور بخوانند