مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-17سياسي

توصیه های «روانشناختی» به داوطلبان کنکور ارشد


بهتر است داوطلبان در روز کنکور از پوشش راحت و از تکنیک هایی نظیر ریلکسیشن و تنفس عمیق برای بازیابی آرامش مقطعی خود استفاده کنند.

- بهتر است داوطلبان در روز کنکور از پوشش راحت و از تکنیک هایی نظیر ریلکسیشن و تنفس عمیق برای بازیابی آرامش مقطعی خود استفاده کنند.

یک روانشناس با اشاره به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد از فردا تا جمعه هفته جاری و با تاکید بر اهمیت آرامش داوطلبان در جلسه آزمون، خطاب به داوطلبان توصیه کرد: از روز قبل آزمون و در جلسه آزمون دائما خودگویه مثبت داشته باشید و اگر استرس جلسه امتحان بر شما غلبه کرد با تکنیک هایی نظیر بستن چشمان و تنفس عمیق آرامش خود را بازیابید.

شبنم طلوعی در گفت وگو با ایسنا، به ارائه توصیه های روانشناختی برای آمادگی ذهن داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پرداخت و درباره مدیریت استرس جلسه امتحان اظهار کرد: استرس می تواند به میزان بسیار اندک یا همان صفر درصدی، متوسط و یا بسیار زیاد یا همان صد درصدی در تمام مراحل حساس زندگی برای افراد وجود داشته باشد و مسلما وقتی میزان آن صفر درصد است، انگیزه و موتور محرک فرد برای انجام آن فعالیت خاموش شده و اگر صد درصدی نیز باشد استرس بیش از اندازه باعث می شود به طور کلی فرد دست از آن فعالیت بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های «روانشناختی» به داوطلبان کنکور ارشد

توصیه های «روانشناختی» به داوطلبان کنکور ارشد