مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-17اقتصادي

انتظار مجلس از دولت نظارت بیشتر بر بازار است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: در طرح حذف ارز ترجیحی هرچه نظارت ها بیشتر شود مشکلات کمتری پیش رو خواهیم داشت و نظارت دقیق و قوی بر بازار انتظار مجلس از دولت است.

- ، با اشاره بر ضرورت حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: سیاست حذف ارز ترجیحی اقدامی ضروری و اجتناب ناپذیر بوده است و این اقدام می بایست جز اولویت های آنها باشد و بسیاری از کارشناسان اقتصادی و حتی فعالان عرصه سیاست نیز با آن مخالف بودند.

وی افزود: مسئولیت تعیین این ارز و حتی تعیین نرخ آن دولت آقای روحانی بود اگر چه تیم اقتصادی دولت مخالف بودند و کمیسیون مجلس نیز بارها نسبت به این اقدام اعلام مخالفت کرده بود اما ثابت نگه داشتن این نرخ و عدم تغییر و تعدیل و حذف اشتباهی به مراتب بزرگ تری بود که تا پایان دولت آقای روحانی ادامه داشت و این ارثیه به دولت سیزدهم رسید.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: تصمیم دولت سیزدهم یک تصمیم درست، ضروری و اجتناب ناپذیر بود هرچند این تصمیم به عنوان جراحی اقتصادی مشکلاتی را برای برخی اقشار بخصوص دهک های پایین ایجاد خواهد کرد اما دولت سعی کرده با دادن یارانه نقدی به اقشار مختلف با توجه به نوع دهک ها مشکلات دهک های ضعیف را به حداقل برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مجلس از دولت نظارت بیشتر بر بازار است

انتظار مجلس از دولت نظارت بیشتر بر بازار است