مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-17اقتصادي

راه اندازی مجدد کشتارگاه دام رزن در دستور کار قرار گیرد


فرماندار رزن خواستار راه اندازی مجدد کشتارگاه دام شهر رزن شد و افزود: این روزها، قصابی های شهرستان رزن برای کشتار دام خود به شهرستان فامنین می روند.

- ، علی اصغر غفاری آثار سه شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت با مبارزه بر قاچاق کالا و ارز شهرستان رزن، از تشکیل تعداد 38 پرونده قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال گذشته تا کنون در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پرونده در حوزه قاچاق لوازم خانگی، چوب، دستگاه ارز دیجیتال، سوخت، داروهای غیرمجاز و نهاده های دامی در سطح شهرستان رزن تشکیل پرونده شده است.

وی، یکی از دلایل اصلی اجرای طرح بزرگ جراحی اقتصادی دولت را جلوگیری از قاچاق عنوان کرد و افزود: با اجرای صحیح این طرح علاوه بر این، یارانه ها بصورت عادلانه در کشور توزیع می شود.

فرماندار شهرستان رزن، خواستار نظارت بیشتر بازرسان بر روند ارائه گوشت قرمز توسط قصابی ها شد و گفت: در صورت افزایش قیمت و همچنین عدم ارائه گوشت قرمز به مردم با واحدهای صنفی متخلف برخورد جدی صورت گیرد وی همچنین، خواستار راه اندازی مجدد کشتارگاه دام شهر رزن شد و افزود: امروز قصابی ها برای کشتار دام خود به شهرستان فامنین می روند؛ در حالی که پیشتر شهرستان رزن دارای کشتارگاه دام بود و بنا به مشکلاتی تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد کشتارگاه دام رزن در دستور کار قرار گیرد

راه اندازی مجدد کشتارگاه دام رزن در دستور کار قرار گیرد