مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-17اقتصادي

مبادا برای «جریمه های تعزیرات حکومتی» کیسه دوخته شود!


اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با انان و جزای نقدی و رد مالهای سنگین دیده می شد در این روزها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی .

- تابناک : اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با انان و جزای نقدی و رد مالهای سنگین دیده می شد در این روزها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می دهد جریمه های میلیاردی تعزیرات حکومتی خودنمایی می کند.

آخرین مورد از این دست اخبار که اتفاقا بسیار مورد توجه هم قرار گرفت جریمه 380 میلیارد تومانی برای یک شرکت تولید کننده ماکارونی در کشور بود که از سوی مقامات تعزیرات حکومتی اعلام شد.

با توجه به تغییر شرایط اقتصادی کشور و لزوم بازرسی و حضور فعالتر ناظرین در سطح عمده بازار و خرده بازار در جلسه روز 17 اردیبهشت سران سه قوه مصوبه ای برای افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی تصویب شد.

در همین ارتباط وزیر دادگستری با اعلام افزایش شدید جریمه های نقدی طبق مصوبه جدید گفته است: جریمه عدم درج قیمت که تا قبل از این کمتر از صد هزار تومان بود اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادا برای «جریمه های تعزیرات حکومتی» کیسه دوخته شود!

مبادا برای «جریمه های تعزیرات حکومتی» کیسه دوخته شود!