مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-17ورزشي

28 نکته ریزبینانه و استراتژیک نمایندگان مجلس را به یادگار برداشتم


وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد در نشستی که با تعدادی از نمایندگان مجلس داشته است نکات ارزشمند و ریزبینانه ای را به عنوان یادگار برداشته است.

- به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در نشست نمایندگان فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جلسه فوق العاده ای بود و در آن مطالب بسیار خوبی بیان شد و من از ابتدا 28 نکته ارزشمند که فوق العاده حساس، ریزبینانه و استراتژیک بود به یادگار برداشتم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تشکیل چنین نشستی بیان کرد: این جلسه آغاز تعاملات بیشتر مجموعه ورزش و جوانان با فراکسیونهای تخصصی از جمله فراکسیون فرهنگی، اجتماعی و راهبری و نقطه عطفی برای همکاری بیشتر با هدف مدیریت بهتر و تسریع در برنامه های توسعه ای است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید اعضاء فراکسیون راهبردی درخصوص دیپلماسی ورزشی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این موضوع را به عنوان یکی از دغدغه ها برای ورزش کشور می دانم.

وی توضیح داد: ما در داخل کشور 235 گونه ورزش را مدیریت می کنیم و در دنیا بیش از 2 هزار سازمان بین المللی وجود دارد که در حوزه ورزش کار می کند.

سید حمید سجادی در ادامه سخنانش کرسی های بین المللی کسب شده توسط ورزشی ها در کشورمان را مورد توجه قرار داد وگفت: هم اکنون حدود 430 کرسی بین المللی توسط حدود 360 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 نکته ریزبینانه و استراتژیک نمایندگان مجلس را به یادگار برداشتم

28 نکته ریزبینانه و استراتژیک نمایندگان مجلس را به یادگار برداشتم