مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-17سياسي

اصلاح یارانه ها اقدامی کارشناسی و منطقی برای توسعه اقتصادی کشور است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت سیاست های اصلاحی دولت در مباحث اقتصادی، گفت: اصلاح یارانه ها از جمله اقدامات کارشناسی و منطقی دولت است که تمام کارشناسان اقتصادی و روئسای جمهوری ایران اسلامی به اهمیت و ضرورت اجرای آن واقف بوده و هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در جریان دیدار با سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که مردم باید نسبت به تصمیمات دولت در بحث مردمی سازی یارانه ها آگاه شوند، اظهار کرد: تجربه آقای رییسی و این که جزو هیچ حزب و گروهی نیست اعتماد عمومی را نسبت به برنامه های دولت افزایش داده است.

وی روحیه جهادی رییس جمهور را از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم دانست و افزود: الهی کردن نیت مسیر خدمت به خلق را هموار و نتیجه آن را رضایت بخش می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که امیدواریم این طرح به نحوه مطلوب انجام شود، گفت: تفکر جهادی عامل پیشبرد اهداف نظام است.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار، اظهار کرد: استان یزد از جمله نقاط شاخص کشور در بحث شهید و شهادت است و نسبت به جمعیت آمار قابل قبولی از شهدا و ایثارگران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح یارانه ها اقدامی کارشناسی و منطقی برای توسعه اقتصادی کشور است

اصلاح یارانه ها اقدامی کارشناسی و منطقی برای توسعه اقتصادی کشور است