مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 02:572022-05-16بين الملل

کاهش برخی محدودیت های آمریکا علیه کوبا


وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بازنگری هایی را در سیاست های دولت قبلی در قبال کوبا انجام داده که شامل حوزه های سفر به کوبا و تسریع صدور روادید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آمریکا به ریاست جو بایدن بامداد سه شنبه مجموعه ای از اقدامات را برای بازنگری در سیاست های واشنگتن در قبال کوبا اعلام کرد از جمله این بازنگری ها می توان به کاهش برخی محدودیت های دوران دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در زمینه حواله های خانوادگی، سفر به کوبا و تسریع روند رسیدگی به درخواست کوبایی ها برای روادید اشاره کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، این اقدامات که پس از بررسی طولانی مدت دولت بایدن در قبال کوبا صورت می گیرد، مهمترین تغییرات در رویکرد واشنگتن نسبت به هاوانا از زمان روی کار آمدن بایدن در ژانویه 2021 است.

وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه ای در اعلام این تصمیمات مدعی شد: این اقدامات برای حمایت بیشتر از مردم کوبا، فراهم کردن ابزارهای اضافی برای ادامه زندگی عاری از ظلم دولت کوبا و جستجوی فرصت های اقتصادی بیشتر است .

در این بیانیه آمده است که سقف حواله های خانوادگی را که قبلاً به یک هزار دلار در هر سه ماه کاهش پیدا کرده بود، لغو کرده و به اعضای غیرخانواده اجازه ارسال کمک های مالی را خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش برخی محدودیت های آمریکا علیه کوبا

کاهش برخی محدودیت های آمریکا علیه کوبا