مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 00:572022-05-16بين الملل

بررسی تحولات منطقه و اوکراین در دیدار هیات آمریکایی با مقامات امارات


هیات بلند پایه آمریکایی متشکل از اعضای ارشد شورای امنیت ملی این کشور در ابوظبی با مقامات امارات درباره تحولات منطقه و اوکراین رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیات بلندپایه آمریکایی شامگاه دوشنبه با مقامات امارات در ابوظبی دیدار کردند.

به نوشته خبرگزاری رسمی امارات (وام)، این هیأت مرکب از کامالا هریس معاون رییس جمهور، آنتونی بلینکن وزیر خارجه، لوید آستین وزیر دفاع و ویلیام برنز رییس سازمان سیا است.

بلینکن و هریس با محمد بن زاید رییس جدید امارات دیدار کرده  و از طریق رییس جمهور آمریکا درگذشت خلیفه بن زاید رییس سابق امارات را به وی تسلیت گفتند.

وی همچنین به طور جداگانه با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات هم دیدار کرد.

وزیر خارجه آمریکا در شام کاری با همتای اماراتی خود در ابوظبی چشم انداز روابط راهبردی دو کشور و فرصت هایی را که برای رشد و توسعه همکاری های مشترک در همه زمینه ها فراهم می کند، مورد بحث و بررسی قرار داد.

دو طرف همچنین در مورد وضعیت منطقه و مسائل منطقه ای و بین المللی مورد علاقه مشترک از جمله تحولات بحران اوکراین گفت وگو کردند.

عبدالله بن زاید آل نهیان گفت که امارات عربی متحده عربی تحت رهبری محمد بن زاید آل نهیان، رییس  این کشور، مشتاق تقویت روابط راهبردی خود با ایالات متحده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحولات منطقه و اوکراین در دیدار هیات آمریکایی با مقامات امارات

بررسی تحولات منطقه و اوکراین در دیدار هیات آمریکایی با مقامات امارات