مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-16اقتصادي

کالاهای اساسی به وفور در بازارهای خوزستان وجود دارد


استاندار خوزستان با بیان اینکه کالاهای اساسی به وفور در بازارهای این استان وجود دارد، گفت: مردم اطمینان داشته باشند که کالاها در استان وجود داشته و در اختیار مردم است.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه ضمن بازدید از فروشگاه های سطح شهر اهواز و وضعیت کالاهای اساسی موجود در بازار، اظهار کرد: بازدید امروز در سطوح مختلف انجام شد و کالاهای اساسی به وفور در بنکداران و بازار وجود دارد.

وی افزود: از فروشگاه های بزرگ نیز بازدید صورت گرفت که کالا در این فروشگاه ها وجود داشت و قفسه ها مملو از روغن بود، اما مردم از قیمت های جدید که دولت اعلام کرده بود، گله مند بودند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در بازار افزایش قیمتی بیش از قیمت مصوب دولت دیده نشد و به دلیل اینکه در اوج تولید مرغ و تخم مرغ هستیم، بازار به آرامش می رسد و قیمت ها تقریباً رو به پایین است تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تأمین کنند.

وی در خصوص وضعیت شکر موجود در بازار تصریح کرد: توزیع شکر نیز انجام شده است، اما افزایش قیمت هم داشته که در حال بررسی آن هستیم.

خلیلیان عنوان کرد: کالاهای اساسی به وفور در بازارهای استان خوزستان وجود دارد و بازار رو به آرامش می رود، مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارد و در اختیار مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی به وفور در بازارهای خوزستان وجود دارد

کالاهای اساسی به وفور در بازارهای خوزستان وجود دارد