مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-16اقتصادي

ذوب آهن موفق به دریافت گواهینامه صادراتی ملیگرد شد


ممیزی خارجی مراقبتی گواهینامه CARES ذوب آهن اصفهان، جهت صادرات میلگرد تولیدی این شرکت با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان، در جلسه ای با حضور مدیران این شرکت اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان فراتر از اجرای الزامات استانداردهای مورد بررسی و استقرار و تمدید آن ها، همواره با نهایت سعی و تلاش در جهت افزایش بهره وری توأم با رعایت حقوق مصرف کننده و حفظ کرامت انسانی کارکنان گام برداشته است.

محمد صدری، مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان نیز در این جلسه گفت: اولین ممیزی مراقبتی بعد از اخذ گواهینامه CARES طی روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه توسط سر ممیز مؤسسه مذکور Serdar Anlas از انگلستان و در مدیریت های مرتبط انجام و با توجه به عدم مشاهده هیچگونه عدم انطباقی، گواهینامه CARES برای این شرکت تمدید اعتبار شد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران شیوع کرونا، این ممیزی با استفاده از بستر اینترنت و به صورت از راه دور (audit Remote) انجام گرفت.

صدری خاطرنشان کرد: مدیریت های مختلف به ویژه آزمایشگاه مرکزی، مهندسی نورد، فولادسازی، اتوماسیون و ارتباطات، بازاریابی و فروش خارجی، آموزش و توسعه منابع انسانی، روابط عمومی، پشتیبانی فروش و برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن موفق به دریافت گواهینامه صادراتی ملیگرد شد

ذوب آهن موفق به دریافت گواهینامه صادراتی ملیگرد شد