مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-05-16فناوري

اتصال 90 درصدی روستاهای استان آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 90 درصدی روستاهای استان به اینترنت پرسرعت تا پایان سال خبر داد و گفت: از 2196 بالای 20 خانوار تاکنون 1674 روستا دارای اینترنت پر سرعت هستند روستاهای فاقد اینترنت تا پایان امسال به اینترنت پر سرعت متصل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ‍ قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه در جامعه کنونی بیشتر کسب و کارها به صورت اینترنتی انجام و انتظارات در خصوص کیفیت اینترنت افزایش یافته استاظهار داشت: وزارت اطلاعات و ارتباطات در تلاش است مردم از دولت الکترونیک و با کیفیت خوب بهرمنده شده و خدمات رسانی به تمام روستاها در اولویت امر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد تجهیزات  وزارت ارتباطات وارداتی و دارای هزینه زیادی است تصریح کرد : زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستاها و مناطق محروم استان در دوران کرونا  از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم بوده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد : از 2196 بالای 20 خانوار تاکنون 1674 روستا دارای اینترنت پر سرعت هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 90 درصدی روستاهای استان آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال

اتصال 90 درصدی روستاهای استان آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت تا پایان سال