مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-05-16سياسي

ایجاد کارگروه مشترک برای برخورد با ترک فعل دستگاه ها در مبارزه با قاچاق


علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه) کمیسیون اصل 90 گفت: عصر امروز نشست هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با رییس قوه قضاییه، - علی خضریان گفت: با توجه تعلل موجود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق ارز و کالا به دلیل ترک فعل دستگاه های مربوطه، مقرر شد کارگروه مشترک تشکیل و با متخلفینی که منافع ملی را به خطر انداخته اند، برخورد شود.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه) کمیسیون اصل 90 گفت: عصر امروز نشست هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با رییس قوه قضاییه، مدیران و معاونان ایشان در دستگاه قضایی در دفتر رییس قوه قضاییه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به ضرورت همکاری توأمان بخش نظارتی مجلس در کمیسیون اصل 90 با قوه قضاییه موضوعات و مسائلی که نیاز به هماهنگی و همکاری دو دستگاه بود مطرح و تفاهماتی در جهت هم افزایی بیشتر صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین موضوعات این جلسه بود که بر ضرورت تکمیل و نهایی کردن سامانه جامع تجارت تأکید شد و با توجه تعلل موجود در اجرای قانون به دلیل ترک فعل دستگاه های مربوطه، مقرر شد کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگروه مشترک برای برخورد با ترک فعل دستگاه ها در مبارزه با قاچاق

ایجاد کارگروه مشترک برای برخورد با ترک فعل دستگاه ها در مبارزه با قاچاق