مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-16سياسي

پیش بینی وضعیت جمعیتی ایران در سال 1480


رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: بر اساس سناریوی حد پایین سازمان ملل در افق های زمانی پنجاه ساله که با روند فعلی کاهش میزان باروری کل در کشور همسو است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فاطمه سلیمی در نطق پیش از دستور سی ونهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت روزهای 25 اردیبهشت روز جهانی خانواده و 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت اظهار کرد: نامگذاری 25 اردیبهشت به نام روز جهانی خانواده از سوی سازمان ملل حاکی از نقش بی بدیل و غیرقابل انکار این نهاد در شکل گیری جامعه ای سالم، سرزنده و پویا دارد.

وی افزود: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، مسئله زن و خانواده برای کشور، جزو مسائل درجه یک است؛ لذا با اطمینان کامل می توان گفت موضوع زن و خانواده در حکم زیربنا و جوهره تمام ارکان و لایه های نظام برنامه ریزی شهری است.

رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد تصریح کرد: اسلام به عنوان مکتبی انسان ساز بیشترین عنایت را به تکریم و تعالی خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت و مهد مودت و رحمت می شمرد.

لذا پایبندی و ترویج خانواده متعادل به عنوان الگوی خانواده ایرانی اسلامی با تأکید بر محورهایی که در سیاست های ابلاغ شده از سوی رهبر انقلاب وجود دارد، تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت جمعیتی ایران در سال 1480

پیش بینی وضعیت جمعیتی ایران در سال 1480