مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-05-16دانش

ورزش پهلوانی موجب رشد و تعالی ورزشکاران است


ورزش پهلوانی فقط قهرمانی نیست بلکه مکتبی است که رشد و تعالی را برای جوانان به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی طهرانچی عصر امروز در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات سراسری کشتی پهلوانی و هنرهای فردی اظهار کرد: امیدواریم با فراهم کردن این فضاهای ورزشی بتوان شادابی را برای جوانان مهیا کرد.

وی بیان کرد: مسابقات ورزشی پهلوانی فقط قهرمانی نیست بلکه تربیت و فرهنگ است و در خود رشد و تعالی انسان را به دنبال دارد بنابراین باید این ورزش و مکتب را جدی گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آدابی که جوانان در ورود به تشک در کشتی زورخانه ای دارند تصریح کرد: این آداب اجتماعی، دینی و فرهنگی جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی دارد و خدا را شاکریم که جوانان ما در این مرام هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است که میزبان ورزشکاران زورخانه ای این ورزش اصیل ایرانی و اسلامی است و امیدواریم که میزبانی خوبی داشته باشیم.

ابوالفضل یداللهی بیان کرد: این مسابقات در گرامیداشت کنگره 8 هزار شهید استان همدان برگزار شده که دبیر علمی پژوهشی دومین کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان همدان نیز بر عهده دانشگاه است که باعث افتخار است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش پهلوانی موجب رشد و تعالی ورزشکاران است

ورزش پهلوانی موجب رشد و تعالی ورزشکاران است