مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-05-16سياسي

برند محسنی اژه ای ؛ از اصالت و قوت کارکردی تا ضعف مفهومی و عاطفی


در مدت زمانی که محسنی اژه ای به ریاست دستگاه قضا منصوب شده، رویکرد و عملکرد مثبتی داشته که به جلبِ توجّهات و فرآیند برندینگ او هم کمکِ نسبتاً به سزایی کرده است.

- در مدت زمانی که محسنی اژه ای به ریاست دستگاه قضا منصوب شده، رویکرد و عملکرد مثبتی داشته که به جلبِ توجّهات و فرآیند برندینگ او هم کمکِ نسبتاً به سزایی کرده است.

ولی بایستی توجه داشته باشیم که برندسازی یک طرح و پروسه جامع و چندبُعدی است که به نظر می رسد برای ایشان، بدین ترتیب فکر و طراحی نشده است.

عصر ایران - در ادامه سلسله گفت و گوهای بررسی برند چهره ها ، این بار با دکتر رسول بابایی، متخصص برندینگ و کمپین سازی سیاسی درباره نقاط قوت و ضعف برند حجه الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صحبت کرده ایم.

شایان ذکر است آنچه در این سری مطالب منتشر می شود، صرفاً بررسی تخصصی برند افراد بر اساس اصول علم برندیگ است و سویه سیاسی ندارد.

* آقای دکتر بابایی! وضعیّت برند حجت الاسلام محسنی اژه ای را پس از تصاحب ریاست دستگاه قضا، چگونه ارزیابی می کنید؟ - یکی از راهکارهایی که یک برند می تواند به واسطه آن جلب توجه نموده و به ارتقای خود کمک کند، نشان دادن رفتاری برخلاف آمدِ عادت و انتظار از خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند محسنی اژه ای ؛ از اصالت و قوت کارکردی تا ضعف مفهومی و عاطفی

برند محسنی اژه ای ؛ از اصالت و قوت کارکردی تا ضعف مفهومی و عاطفی