مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-16بين الملل

سوریه/ فوت 9 نفر بر اثر وزش طوفان شن


بر اساس گزارش رسانه ها طوفان شن و گرد و غبار طی روزهای گذشته آسمان برخی از کشورهای همسایه غربی ایران از جمله سوریه، عراق و اردن را تحت تاثیر قرار داده است.

- بر اثر وزش طوفان شن و گرد و غبار در برخی مناطق سوریه 9 نفر کشته و شماری نیز مصدوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پایگاه خبری اثر سوریه، امروز (دوشنبه) یک مرد 60ساله در روستای ابو فاس که از دیروز به دلیل وزش طوفان شن دچار تنگی نفس شده بود، درگذشت و به این ترتیب تعداد جان باختگان ناشی از طوفان شن و گرد و غبار در مناطق مختلف سوریه به 9 نفر افزایش یافت.

منابع پزشکی به این پایگاه خبری گفتند که 39 مورد تنگی نفس در شهر الطبقه و 24 مورد در شهر رقه که تحت کنترل نیروهای دموکرات سوریه (قسد) قرار دارد گزارش شده است که در نتیجه بی توجهی نیروهای قسد به تامین سیلندرهای اکسیژن است.

در همین حال اثر به وضعیت خدمات رسانی به بیماران ناشی از گرد و غبار در مناطق تحت کنترل دولت سوریه اشاره کرد و به نقل از غیاث الحمود مدیر بهداشت استان رقه گفت که تنها سه مورد مبتلا به تنگی نفس در مناطق آزاد شده در حومه رقه گزارش شده که به همه آن ها خدمات کامل پزشکی ارائه شده است.

یک منبع پزشکی در شهر دیرالزور نیز در گفت و گو با اثر ، تعداد موارد تنگی نفس مراجعه کننده به بیمارستان های این شهرستان را حدود 400 مورد اعلام کرد که به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه/ فوت 9 نفر بر اثر وزش طوفان شن

سوریه/ فوت 9 نفر بر اثر وزش طوفان شن