مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-16سياسي

وزیر کشور لبنان: میزان مشارکت نسبت به انتخابات قبل پایین نبوده است


وزیر کشور لبنان گفت که میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور خوب بوده و در مقایسه با انتخابات پارلمانی سابق، پایین نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسام مولوی وزیر کشور لبنان امروز دوشنبه در یک نشست خبری گفت که این کشو موفق شده است با وجود تمامی مشکلات و شبهه آفرینی ها، انتخابات پارلمانی را برگزار کند.

شبکه خبری الجزیره به نقل از مولوی گزارش داد، میزان مشارکت خوب بود و در مقایسه با انتخابات پارلمانی سابق، پایین نبوده است.

وی همچنین تأکید کرد که نتایج به محض نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط، جبران باسیل رییس حزب التیار الوطنی الحر لبنان  و نزدیک به حزب الله شب گذشته، پس از پایان موعد اخذ رای انتخابات این کشور گفت: پولی که در انتخابات خرج می شود، منبع منطقه ای شناخته شده ای دارد که نشان می دهد که مبارزه [داخلی لبنان] در این سطح است.

، باسیل در اظهارات خود با تاکید بر اینکه،  انتخابات لبنان یک مبارزه و رقابت معمولی نبود، گفت: التیار الوطنی از امروز در نبرد با احزاب القوات اللبنانیه، الاشتراکی، الکتائب، جنبش امل و دیگران به سر نمی برد، بلکه در نبردی بود که دستکم از 17 اکتبر 2019 با ایالات متحده، اسراییل و متحدان آنها آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور لبنان: میزان مشارکت نسبت به انتخابات قبل پایین نبوده است

وزیر کشور لبنان: میزان مشارکت نسبت به انتخابات قبل پایین نبوده است