مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-16اقتصادي

هیچ تغییری در قیمت و سهمیه آرد نانوایی ها نداشتیم


هیچ تغییری در قیمت، یارانه و سهمیه آرد نانوایی ها نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ محمدعلی محمدی عصر امروز در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان اظهار کرد: تعطیل غیر مجاز، عدم رعایت ساعت کاری و فروش آرد از جمله تخلفاتی است که با ایجاد تفاوت قابل توجه بین قیمت آرد یارانه ای نانوایی ها و آرد آزاد بخش صنف و صنعت مشاهده می شود.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجه آرد یارانه ای خارج از شبکه در شهرستان افزود: در چنین شرایطی واحدهای صنفی متخلف ضمن کم کاری و ایجاد صف، کم بودن سهمیه آرد را علت شلوغی نانوایی ها عنوان و سهمیه بیشتری مطالبه می کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه هیچ تغییری در قیمت، یارانه و سهمیه آرد نانوایی ها نداشتیم تصریح کرد: میزان مصرف آرد و سرانه مصرف نان در شهرستان کاملا مشخص است و با واحدهای صنفی متخلف با جدیت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر ممنوعیت پخت نان شیرینی توسط نانواییها افزود: آرد تحویلی به نانوایی ها یارانه ای است و صرفا می توانند نوع نان درج شده در مجوز پروانه فعالیت خود را عرضه کنند.

مدیرکل غله استان همدان نیز با اشاره به مشکل کمبود فضای برخی از نانوایی ها برای ذخیر آرد گفت: سهمیه آرد نانوایی ها برای پخت 15 روز در اختیارشان قرار می گرفت که برای رفع این مشکل سهمیه آرد نانوایی ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تغییری در قیمت و سهمیه آرد نانوایی ها نداشتیم

هیچ تغییری در قیمت و سهمیه آرد نانوایی ها نداشتیم