مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-16سياسي

عدم تحقق مطالبات جمعیتی ناشی از موضوعات فرهنگی است


این حرف که به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده ها مایل به فرزندآوری نیستند، کلاهی است که غربی ها روی سر ما گذاشتند.

- ، محمد مهدی اسماعیلی، در گردهمایی تخصصی فعالان عرصه جمعیت از سراسر کشور با بیان اینکه بحث جمعیت در کشور ما وضع خیلی خوبی ندارد، افزود: گزارش هایی که در حال حاضر در این مسئله وجود دارد نشان می دهد در وضع هشدار جمعیت قرار داریم و در حال ورود به یک مرحله خطرناک هستیم.

وی در خصوص وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قبل از اینکه الزام قانونی بتواند کاری کند که ما شاهد رشد ارزش های خانواده باشیم باید خودمان تقویت کننده ارزشهای خانواده باشیم.

ما در این زمینه قانون اجرا نشده کم نداریم و به همین خاطر لازم است بیش از قانون نویسی به اجرای قوانین موجود در این مسئله توجه کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اذعان به اینکه دلیل اصلی عدم تحقق مطالبات جمعیتی موضوعات فرهنگی است، افزود: این حرف که به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده ها مایل به فرزندآوری نیستند کلاهی است که غربی ها روی سر ما گذاشتند ما نمی گوییم توانمندی اقتصادی مهم نیست بلکه اولویت مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ما یک شبکه آموزشی برای همین موضوعات در اختیار داریم، گفت: در همین نمایشگاه کتاب یک غرفه مربوط به این موضوع جمعیت و فرزندآوری در نظر گرفته شده است؛ اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحقق مطالبات جمعیتی ناشی از موضوعات فرهنگی است

عدم تحقق مطالبات جمعیتی ناشی از موضوعات فرهنگی است