مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-16اقتصادي

600 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات کرمان ارجاع شد/برخورد با نانوایی های متخلف


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: طی چند روز اخیر بیش از 600 پرونده در زمینه تخلفات به تعزیرات استان ارجاع شده و برای حدود 50 درصد پرونده ها رأی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ارسلان میری امروز در حاشیه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار در کرمان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تمام اتاق های اصناف و اتحادیه های سراسر استان به اعضای خود اطلاع رسانی کنند که هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون گرفتن مجوز از مراجع قانونی پذیرفتنی نیست و تخلف محسوب شده و طبق قانون با آنها برخورد می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه همه نانوایی های سراسر استان و کشور باید کد پذیرنده داشته باشند، گفت: نانوایی هایی که کد پذیرنده نگرفته باشند سهمیه آرد آنها قطع خواهد شد، همچنین نانوایی هایی که ساعت پخت نان خود را رعایت نکنند و یا واحد صنفی خود را تعطیل کنند بر اساس قانون ماده 68 نظام صنفی با آنها برخورد می شود.

وی افزود: روزانه به صورت متوسط 6 الی 7 گشت مشترک روزانه در مرکز استان و در شهرستان ها یک گشت با مدیریت تعزیرات انجام می شود و در این گشت ها علاوه بر کالاهای اساسی سایر کالاهایی که در سبد خانوار موثر هستند نیز مورد رصد و پایش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات کرمان ارجاع شد/برخورد با نانوایی های متخلف

600 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات کرمان ارجاع شد/برخورد با نانوایی های متخلف