مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-05-16سياسي

ارائه خدمات کتابخانه عمومی سیار در پیاده راه امام (ره) همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه عمومی سیار یار مهربان همزمان با سی وسومین دوره نمایشگاه بین المللی در پیاده راه امام (ره) همدان مستقر شده است.

- ، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران از فعالیت اتوبوس سیار در پیاده راه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: همزمان با سی وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتابخانه عمومی سیار یار مهربان هر روزه از 24 تا 31 اردیبهشت ماه خدمات کتابخانه ای ارائه می دهد.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی سیار یار مهربان هر روز از ساعت 10:30 تا 13 و 15 تا 19 در محل پیاده راه امام خمینی (ره) مستقر خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: تمامی شهروندان می توانند با عضویت در کتابخانه عمومی سیار از امکان عضویت سراسری برخوردار شوند.

زارعی از ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و خردسالان در کنار کتابخانه سیار یار مهربان خبر داد و گفت: کتابخانه سیار یار مهربان هر روز هفته از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب هر روز در مکانی ثابت در محله های قاسم آباد، شهرک بهشتی، شهرک الوند، هنرستان، کوی خاتم و میدان رسالت مستقر و به شهروندان و ساکنان این مناطق خدمات رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات کتابخانه عمومی سیار در پیاده راه امام (ره) همدان

ارائه خدمات کتابخانه عمومی سیار در پیاده راه امام (ره) همدان