مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-16سياسي

قصه خانواده جهادی «دهقان» در روستای محروم هادی آبادی خاتم+ فیلم و عکس


اگر چه سالهاست که جنگ پایان یافته، اما جهاد همچنان باقی است و جوانانی چه بسا بیشتر از قهرمانان عرصه دفاع مقدس، اکنون حاملان بیرقی شده اند که نشان زیبای «جهاد» بر آن نقش بسته است و هم نماد منتظران واقعی ظهور امام عصر (عج) در آن خودنمایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، از فضیلت خدمت رسانی به محرومین و انفاق برای خدا بسیار گفته شده، امان آن چه مسلم است، فرق میان مفاهیم و تصورات ذهنی است که عامل تبیین این مسیر الهی و پرخیربرکت است.

اردوهای جهادی با رویکرد جهاد تبیین در حقیقت پای نهادن در مسیر روشنگری، خدمت رسانی و عاشقی است که جهادگران یزدی به خوبی این مهم را درک و اهمیت آن را تشخیص دادند و با حضور پرشور و متفاوت خود در رزمایش جهادگران فاطمی عشق و ایمان خود به سیره شهدا و جهاد در راه حقیقت به رخ کشیدند.

در این میان هستند کسانی که با درک و شعور مثال زدنی، خانوادگی پا به عرصه جهاد گذاشته و علی رغم وجود تمام دغدغه های کاری و خانوادگی کمک به محرومان را در اولویت قرار دادند.

مردان خانواده دهقان از منطقه مهدیه اسلامیه شهرستان تفت در استان یزد  با حضور خود در یکی از روستاهای محروم شهرستان خاتم که در قالب گروه جهادی منتظران ظهور انجام شده، خستگی را خسته کردند و عاشقی معنا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه خانواده جهادی «دهقان» در روستای محروم هادی آبادی خاتم+ فیلم و عکس

قصه خانواده جهادی «دهقان» در روستای محروم هادی آبادی خاتم+ فیلم و عکس