مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-16سياسي

ضرورت گام برداشتن در مسیر ترویج ارزش های اخلاقی


امروز اگر می خواهیم دانشگاه پیش برود، لازم است ارزش های اخلاقی و انسانی را بشناسیم و در مسیر ترویج و تکمیل آن در جامعه گام برداریم.

- همدان- نماینده ولی فقیه در همدان گفت: لازم است که ارزش های اخلاقی و انسانی را بشناسیم و در مسیر ترویج و تکمیل آن در جامعه گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی دوشنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به رویکرد جدید مجموعه دانشگاه آزاد در حوزه تولید علم، اظهار داشت: معمولاً تحول در علوم انسانی با سختی فراوان و بسیار کند اتفاق می افتد، اما در همین ایام هم تغییر رویکردها در دانشگاه قابل احساس و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز در جامعه، سبک زندگی افراد است، گفت: محصول هوش شناختی بشر و تمدنی که امروز مبتنی بر کشف روابط است، این شده که به ارزش های انسانی کاری ندارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تمدن فعلی در برابر فرهنگ دینی و ارزش ها یا خنثی است و یا نافی آن، مطرح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، امروز باید به سمت تحقق تمدن اسلامی حرکت کنیم.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه در روایات دینی بر عقلانیت بسیار تاکید شده است، یادآور شد: امروز نیازمند طراحی زیربنای تمدنی هستیم که مبتنی بر عقلانیت باشد تا با تکمیل هوش شناختی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گام برداشتن در مسیر ترویج ارزش های اخلاقی

ضرورت گام برداشتن در مسیر ترویج ارزش های اخلاقی