مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-16اجتماعي

گام های مناسبی در مسیر اطلاع رسانی اجرای آزمون های هوشمند و بدون کاغذ برداشته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان سنجش؛ عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، - رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: لازم است در مسیر اطلاع رسانی اجرای آزمون های هوشمند و بدون کاغذ گام های مناسبی برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان سنجش؛ عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، گفت: روابط عمومی شغل نیست بلکه هنر است و اگر با شوق گره زده شود به نتیجه مطلوب می رسد و شما می توانید با سعه صدر و ترغیب انگیزه در جوانان، آینده آنان را رقم بزنید.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: روابط عمومی مغز متفکر سازمان است که هماهنگی لازم با داوطلبان آزمون ها و عموم مردم را ایجاد می کند بنابراین هر اندازه روابط عمومی سازمان محکم تر، منطقی تر و شاداب تر باشد در مسیر رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده و حل مسائل داوطلبان موفق تر عمل می کند.

وی تأکید کرد: انتظار از کارکنان اداره کل روابط عمومی سازمان سنجش سرعت و دقت در پاسخگویی و اطلاع رسانی به داوطلبان است ضمن آنکه لازم است در مسیر اطلاع رسانی اجرای آزمون های هوشمند و بدون کاغذ گام های مناسبی برداشته شود که یکی از اقدامات لازم در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های مناسبی در مسیر اطلاع رسانی اجرای آزمون های هوشمند و بدون کاغذ برداشته شود

گام های مناسبی در مسیر اطلاع رسانی اجرای آزمون های هوشمند و بدون کاغذ برداشته شود