مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-16سياسي

متن طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه


پیچیدگی روزافزون عملیات های سرویس های اطلاعاتی بیگانه، تنوع اشکال جرایم نوپدید، حملات گسترده سایبری، جنگ روانی مخالفان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران علیه نظام قضایی کشور، - تامین سلامت ارکان قوه قضاییه، با تاکید بر استقلال قوه قضاییه در نظارت و پایش نسبت به کارکنان.

74 نماینده مجلس شورای اسلامی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را تهیه و امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را امضا کردند.

این طرح در جلسه علنی 28 فروردین اعلام وصول شد.

متن طرح به شرح زیر است: باسمه تعالیریاست محترم مجلس شورای اسلامی احتراما طرح ذیل که به امضای 74 نفر از نمایندگان رسیده است جهت طی مراحل قانونی تقدیم می شود.

مقدمه (دلایل توجیهی): با استناد به بندهای (8)، (12) و (13) سیاست های کلی در امور قضایی مصوب 1381 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بند (1) اصل 158 و اصل 167 قانون اساسی و با توجه به گستردگی جامعه مشمولان حفاظت و تامین امنیت در قوه قضاییه اعم از مراجع قضایی، سازمان های تابعه و مراکز وابسته و مرتبطان با پرونده های قضایی مانند وکلاء، کارشناسان رسمی، مشاوران و مددکاران، میانجی گران، داوران و دیگر مراکز و اشخاص پیرامونی تاثیرگذار بر فرآیندهای قضایی در سراسر کشور، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه

متن طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه