مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-16سياسي

توسعه ماهواره ها و ماهواره برهای بومی در دستور کار وزارت ارتباطات است


برنامه های متعددی برای توسعه ماهواره ها، ماهواره برهای بومی و خدمات فضا پایه برای سال جاری تدارک دیده شده که به مرور اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات، شرکت ها و سازمان های تابعه که به مناسبت هفته ارتباطات با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه ICT برگزار شد، با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات در این دوره برنامه های بزرگی دارد، تاکید کرد: برای تبیین و ترویج این برنامه ها و اهمیت آنها برای مردم، نیاز به همکاری اصحاب رسانه داریم.

وی با اشاره به ماموریت های مهم وزارت ارتباطات و تاثیر آن در زندگی 85 میلیون ایرانی، افزود: در سال های گذشته کمتر به توسعه فناوری اطلاعات پرداخته شده است و ما برنامه داریم با توسعه و تحول دیجیتال و ایجاد سرویس ها و خدمات جدید، کیفیت زندگی مردم را ارتقا دهیم.

زارع پور با اشاره به اینکه برای اقدامات بزرگ نیاز به تبیین مضاعف برنامه ها داریم، گفت: دستاورد های کشور برای امید آفرینی باید به درستی تبیین شود، البته این به معنای ندیدن مشکلات و ایرادات نیست، چرا که ما رسانه ها را به عنوان چشم بیدار و ناظر جامعه می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ماهواره ها و ماهواره برهای بومی در دستور کار وزارت ارتباطات است

توسعه ماهواره ها و ماهواره برهای بومی در دستور کار وزارت ارتباطات است