مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-16اقتصادي

کاهش 25 درصدی بارش ها در شمال استان اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از کاهش 25 درصدی بارش ها در شمال استان و کمبود ذخایر سدها در این بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری اناری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شمال استان با کاهش 25 درصدی بارش ها روبه رو هستیم که این کار منجر به کمبود ذخایر سدها در این بخش نیز شده است.

وی افزود: مدیریت مصرف آب در حال حاضر بسیار مهم است و قطعا با همراهی، همدلی و هم افزایی می توانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل تصریح کرد: برنامه های متعدد شرکت آب منطقه ای اردبیل در بخش های مختلف از جمله طرح های توسعه منابع آب، بهره برداری و خدمات و پشتیبانی در دستور کار قرار دارد.

حیدری اناری، خدمت به خلق الله در بخش آب را فرصت مغتنم دانست و ادامه داد: ارائه خدمت در بخش آب لذت بخش است و باید از این فرصت خوب استفاده کرده و در این جایگاه به امورات مردم کمک کنیم.

وی بیان کرد : ما تازه وارد میدان جهاد واقعی برای ارائه خدمات در بخش آب به مردم  استان شده ایم و باید قدر این فرصت را بدانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل، برنامه ریزی برای تکمیل طرح های نیمه تمام توسعه منابع آب، بهبود بهره برداری و خدمت رسانی به مردم از اولویت های شرکت ،در سال جدید عنوان کرد و خواستار همت همکاران در تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی بارش ها در شمال استان اردبیل

کاهش 25 درصدی بارش ها در شمال استان اردبیل