مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-16دانش

سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در آیین بزرگداشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی دانشگاه الزهرا بیان کرد: - وزیرعلوم گفت: سازندگی، هویت سازی و باورسازی مار روابط عمومی هاست، چون انتقال موفقیت ها تاثیر حس خودباوری را در مردم تقویت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در آیین بزرگداشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی دانشگاه الزهرا بیان کرد: روابط عمومی ها زبان ارائه نتایج سازمانی خود را بلد هستند، اما اینکه چگونه بتوانند با سایر مردمان در ابعاد ملی و فراملی ارتباط بگیرند اهمیت دارد، البته اینکه بتوانند به خانه شهروندان پل بزنند در کنار دانش و کاربلد به انگیزه و اراده نیز نیاز دارد.

وزیرعلوم عنوان کرد: یکی از کار های روابط عمومی ها سازندگی است این دسته از افراد باید به هویت سازی و بارورسازی بپردازند وقتی موفقیت یک دانشمند یا شرکت دانش بنیانی را رسانه ای و منتقل می کنند تاثیر آن حس خودباوری را در مردم تقویت می کند.

زلفی گل یکی از کار های تحولی مدنظر را تبدیل کردن استادی دانشگاه ها به تخصص عنوان کرد و اظهار داشت: هر صنفی دارای یک تخصص است جوانانی که درس می خوانند، نخبه می شوند و بعد از اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست

سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست