مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-16دانش

لزوم تقویت ارتباط دانشجویان نخبه با حوزه های پژوهشی، فرهنگ و ورزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین تقدیر از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان ورودی 1400 دانشگاه، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت تقویت ارتباط متقابل دانشگاه با دانشجویان نخبه و استعداد های درخشان در حوزه های پژوهش، آموزش، فرهنگ و ورزش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین تقدیر از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان ورودی 1400 دانشگاه، حضور این دانشجویان را گام مقدماتی برای استمرار و تعمیق ارتباط متقابل با دانشگاه در حوزه های پژوهش، آموزش، فرهنگ و ورزش دانست و برنامه ریزی در معاونت های دانشگاه را برای ثبات و پایداری این ارتباط ضروری خواند.

وی دانشجویان نخبه و استعداد درخشان دانشگاه را لژیونر های دانشگاه خواند و عنوان کرد: این دانشجویان قرار است در افتخارآفرینی دانشگاه بزرگ علوم پزشکی شهید بهشتی سهم ممتازی داشته باشند و البته این موضوع به معنای نفی نقش سایر دانشجویان در ارتقای جایگاه دانشگاه نیست و مسلم است فعالیت های تیمی در تمام عرصه ها نتیجه بخش خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خطاب به این دانشجویان اظهار داشت: شما در دورانی وارد دانشگاه علوم پزشکی شده اید که تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت ارتباط دانشجویان نخبه با حوزه های پژوهشی، فرهنگ و ورزش

لزوم تقویت ارتباط دانشجویان نخبه با حوزه های پژوهشی، فرهنگ و ورزش