مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-16اقتصادي

قیمت خرید تضمینی گندم در استان یزد مشخص شد


معاون اقتصادی استانداریزد با بیان این که قیمت خرید تضمینی گندم در این استان مشخص شد، گفت: همه امکانات برای خرید تضمینی گندم با قیمت تمام شده 12 هزار تومان فراهم شده است.

- سیدمسعود عظیمی، معاون اقتصادی استاندار یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به ضرورت حمایت از کشاورزان برای افزایش بهره وری، اظهار کرد: در نشست کارگروه آرد و نان استان با اشاره به بحث مهم کیفیت نان و انتظار مردم در این خصوص راهکارها و موانع موجود بررسی و کارشناسی شد.

وی با بیان این که همه امکانات استان برای خرید تضمینی گندم با قیمت تمام شده 12 هزار تومان فراهم شده است افزود: جلسات ساماندهی نحوه معامله در جلسات آینده بررسی و اعلام می شود.

عظیمی در ادامه با بیان این که مباحث مرتبط با خرید گندم، تولید کارخانجات آرد، حمل آرد، پخت و هوشمند کردن نظارت نیز از دیگر موارد حائز اهمیت است که در جلسات کارشناسی مختلف مورد بررسی و تحلیل کارشناسی قرار گرفته است، گفت: در نهایت مقرر شد، کاردکس های نانوایان فعال شود تا بتوانیم اطلاعات کامل نانوایان را داشته و برای آن برنامه ریزی کنیم.

معاون استاندار یزد در پایان همراهی و مشارکت شهروندان به ویژه نانوان را لازمه افزایش کیفیت نان در استان دانست و تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک فناوری هایی که موجود اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید تضمینی گندم در استان یزد مشخص شد

قیمت خرید تضمینی گندم در استان یزد مشخص شد