مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-16سياسي

مطالبات رسانه ها پیگیری می شود/تعیین تکلیف 4 پروژه نیمه تمام فرهنگی در یزد


مدیرکل ارشاد استان یزد با اشاره به مطالبات به حق برخی رسانه های استان یزد گفت: این مطالبات از طریق تشکل های صنفی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان عابدی، پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه ای برای احصاء مشکلات و تحقق مطالبات رسانه ها اظهار داشت: رسانه ها در بسیاری از استان ها به بازوی مشورتی مدیران تبدیل شده اند و این مهم باید در استان یزد نیز محقق شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر رسانه های غیررسمی تأثیرگذاری بیشتری در جامعه دارند و برخی معتقدند که رسانه های رسمی، تأثیرگذاری خود را از دست داده اند اما باید قدرت تأثیرگذاری رسانه های رسمی بازگردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: خانه مطبوعات از نهادهای وابسته به وزارت ارشاد است و مطالبات رسانه ها باید از این طریق پیگیری شود ضمن اینکه از حضور سایر تشکل ها نظیر انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، بسیج رسانه و سایر نهادهای مرتبط با خبرنگاران نیز استقبال می کنیم.

عابدی عنوان کرد: البته معتقدیم مدیران استان نیز باید توجیه شوند تا در کنار صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، سایر رسانه ها را نیز در جریان امور خود قرار دهند و شفافیت لازم را با رسانه های رسمی نیز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات رسانه ها پیگیری می شود/تعیین تکلیف 4 پروژه نیمه تمام فرهنگی در یزد

مطالبات رسانه ها پیگیری می شود/تعیین تکلیف 4 پروژه نیمه تمام فرهنگی در یزد