مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-16سياسي

مجلس قوی همانند پدری است که هیمنه معنوی و افق دید کاملی دارد


معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس رییس جمهور گفت: مجلس قوی همانند پدری است که هیمنه معنوی و افق دید کاملی دارد که در رفتار خانواده تأثیرگذار است.

- ، نشست دانش پارلمانی با موضوع شاخص های مجلس قوی و انقلابی به همت معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با حضور عبدالحسین روح الامینی نماینده مجلس شورای اسلامی، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان و مهدی عبدالملکی مدیر کل مرکز پژوهش های مجلس و برگزار شد.

قاسم جعفری معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس رییس جمهور در این نشست که روز یکشنبه در سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد، با اشاره به اهداف تشکیل چنین نشست هایی اظهار داشت: معاونت امور مجلس ریاست جمهوری به دنبال گسترش دانش پارلمانی در سطح انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان است تا جایگاه، وظایف و انتظارات از هر کدام مشخص و روشن باشد.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل دولت و مجلس گفت: امروز دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور و گره گشایی از دغدغه های مردم از تعامل و همکاری حداکثری برخوردار هستند و دولت تعامل حداکثری با مجلس را با قوت پیگیری کرده و آن را برای کشور مفید می داند.

معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس رییس جمهور با بیان شاخص های مجلس انقلابی، اظهار داشت: مجلس قوی و انقلابی مجلسی است که قدرت بهره گیری از افکار و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوی همانند پدری است که هیمنه معنوی و افق دید کاملی دارد

مجلس قوی همانند پدری است که هیمنه معنوی و افق دید کاملی دارد