مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-16حوادث

کشف انبار احتکار روغن در ساوه


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 4 هزار و 465 لیتر روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- ، سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه بیش از 4 هزار لیتر روغن خوراکی در شهرستان ساوه کشف شده است، اظهار کرد: در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز عمومی و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در یک مرغداری در اطراف شهرستان ساوه، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های میدانی و تحقیقات پلیس و پس از تأیید صحت گزارش دریافتی و هماهنگی با دستگاه قضایی از این مرغداری بازرسی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ارزش تقریبی روغن های احتکار شده یک میلیارد و 150 میلیون ریال، برآورد شده است.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار روغن در ساوه

کشف انبار احتکار روغن در ساوه