مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-16اجتماعي

تهیه نقشه راه در دستور کار بهزیستی چهارمحال و بختیاری


سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه نقشه راه به منظور تعیین فعالیت های اولویت دار حوزه بهزیستی استان در دستور کار قرار دارد.

- با بیان اینکه 49 هزار و 544 خانوار در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بهزیستی هستند، اظهار کرد: بیش از 14 هزار و 730 خانوار در استان ماهانه مستمری دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار و 906 معلول در چهارمحال و بختیاری مستمری توانبخشی دریافت می کنند، عنوان کرد: به 568 معلول ضایعه نخاعی در استان حق پرستاری پرداخت می شود.

سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: 24 خانه و مرکز شبانه روزی توانبخشی در استان وجود دارد که 736 نفر در این مراکز و خانه ها نگهداری می شود.

نصیری ادامه داد: به سه هزار و 220 نفر از زنان سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری کمک هزینه اجتماعی و معیشت پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه 460 خانوار پشت نوبت برای دریافت مستمری هستند، مطرح کرد: سه هزار و 906 زن سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی چهارمحال و بختیاری استفاده می کنند.

205 زوج در چهارمحال و بختیاری متقاضی فرزندخواندگی هستند سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: 205 زوج در استان متقاضی فرزندخواندگی هستند که این مهم بر اساس شرایط و قوانین خاص خود انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه راه در دستور کار بهزیستی چهارمحال و بختیاری

تهیه نقشه راه در دستور کار بهزیستی چهارمحال و بختیاری