مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-16سياسي

طرح اصلاح اقتصادی به نفع مردم است


اکنون که دولت طرح اصلاح اقتصادی را شروع کرده است، یقینا نفع این امر به مردم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید عمرانی ظهر دوشنبه در جمع دست اندرکاران حوزه شناسایی اموال، مبارزه با بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و پولشویی در مشهد اظهار کرد: اکنون که دولت طرح اصلاح اقتصادی را شروع کرده است و برنامه دارد که با دادن کالابرگ و یا دیگر روش ها، جلو قاچاق کالاها گرفته خواهد شد، یقینا نفع این امر به مردم خواهد رسید.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اقدامات اقتصادی اصلاحی که دولت سیزدهم آغاز کرده، ضربه ای بزرگ به قاچاقچیان روغن و آرد و دیگر کالاها وارد می آورد.

وی بیان کرد: بدون شک وجود شفافیت، موجب می شود که خدمات بهتر به مردم برسد اما کسانی در داخل کشور، نفع خود را در عدم شفافیت می بینند.

عمرانی افزود: پیش از این کالاهایی که با ارز ترجیحی وارد می شد، توسط قاچاقچیان سر از بازار کشورهای همسایه در می آورد و به عبارتی از دسترس مردم خارج می شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: کسانی که در انظار عمومی مواد مخدر مصرف می کنند، امنیت روانی مردم را به خطر می اندازد و حال آنکه ما موظفیم امنیت روانی مردم را تامین کنیم و البته فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر، قابل قدردانی است که تقدیم بیش از 12 هزار جانباز و چهار هزار شهید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح اقتصادی به نفع مردم است

طرح اصلاح اقتصادی به نفع مردم است