مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-16اقتصادي

واگذاری 3 هزار و 700 میلیارد پروژه در حوزه نفت به شرکت های دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محمد زیار با اعلام این خبر اظهار کرد: هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان، - مدیرعامل هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان از انعقاد سه هزار و 700 میلیارد ریال پروژه به شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محمد زیار با اعلام این خبر اظهار کرد: هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان، فعالیت های بسیار خوبی در حوزه همکاری با شرکت های دانش بنیان داشته و در حال حاضر بالغ بر سه هزار و 700 میلیارد ریال معادل 370 میلیارد تومان پروژه و قرارداد با شرکت های دانش بنیان برای پاسخ به نیاز های کشور در حوزه نفت و انرژی تعریف و منعقد کرده است.

به گفته وی این قرارداد ها در حوزه بالادست صنعت نفت و صنایع پالایشی به ویژه صنعت روانکار کشور با شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه منعقد شده است.

مدیرعامل هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با شرکت های دانش بنیان گفت: این هلدینگ به عنوان بزرگترین هلدینگ غیر دولتی صنعت نفت برای همکاری با شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی آمادگی دارد و ما در تلاشیم تا از یک سوبرای کاهش اثر تحریم ها و از سوی دیگر برای حمایت از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 3 هزار و 700 میلیارد پروژه در حوزه نفت به شرکت های دانش بنیان

واگذاری 3 هزار و 700 میلیارد پروژه در حوزه نفت به شرکت های دانش بنیان