مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-16سياسي

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد رییس کل سابق دادگستری استان کرمان در  آیین افتتاح شعبه حل اختلاف ویژه زرتشتیان با اشاره اینکه همه ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمال آسایش و آرامش، همزیستی بسیار خوبی داریم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد به موضوع اقلیت های مذهبی توجه ویژه ای داشته است.

وی با اشاره به راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه زرتشتیان در کرمان، عنوان کرد: حل  فصل دعاوی و اختلافات خارج از سیستم قضایی بسیار ارزشمند است و اثرات مثبت فراوانی از جمله در زمینه کاهش مراجعات به دادگستری، کاهش هزینه ها برای اصحاب دعوا، سرعت در دادرسی ها و .

دارد.

موحد خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان در کرمان زمینه ای را فراهم می آورد که تصمیمات عادلانه تری موافق با آداب، رسوم فرهنگ و مسائل اختصاصی این قشر در مسیر حل و فصل اختلافات اتخاذ شود و این موضوع به عدالت نزدیک تر است.

موحد، همکاری معتمدان و متنفذین جامعه زرتشتیان با دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف را مورد تقدیر قرار داد و تاکید کرد: راه اندازی شورای حل اختلاف زرتشتیان اقدامی گران بها و ارزشمند است و صرف نظر از تعداد پرونده ها، پیام مثبتی برای جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان در کرمان

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان در کرمان