مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-16اجتماعي

تعطیلی مراکز آموزشی پنج شهرستان کرمانشاه / ادارات دایر هستند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مراکز آموزش پنج شهرستان کرمانشاه در نوبت بعدازظهر تعطیل اما ادارات طبق روال همیشگی دایر هستند.

- اظهار کرد: به دلیل نفوذ گرد و غبار در جو و غلظت بالای آلاینده ها هوای استان کرمانشاه و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مدارس و دانشگاه ها در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث باباجانی در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

وی افزود: هم اکنون پنج شهرستان در استان کرمانشاه در وضعیت بحران و اضطرار قرار دارد و در شرایط اضطراری آلودگی هوا و گرد و غبار غلیظ تمامی مراکز آموزشی در شهرستان غربی استان کرمانشاه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: توصیه می شود مبتلایان بیماری های قلبی و ریوی و سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت ها در فضای باز را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: تمامی ادارات در استان کرمانشاه امروز بدون تعطیلی طبق روال معمول دایر هستند و اگر در برخی شهرستان ها تعطیلی اعلام شده، با صلاح دید فرماندار بوده است .

شهبازی تاکید کرد: در شهرستان های غربی شامل قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، دالاهو و ثلاث باباجانی کلیه مدارس و مراکز دانشگاهی امروز در نوبت بعدازظهر تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز آموزشی پنج شهرستان کرمانشاه / ادارات دایر هستند

تعطیلی مراکز آموزشی پنج شهرستان کرمانشاه / ادارات دایر هستند