مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-16اقتصادي

2000 چرخ مترو به همت شرکت سرمایه گذاری شهر وارد کشور شد


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با وجود تحریم های کشور، 2000 چرخ مترو به همت شرکت سرمایه گذاری شهر از طریق مناقصه عمومی ثبت سفارش و در مرحله نخست 900 چرخ در سه بخش وارد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح درباره تأمین و خرید قطعات مورد نیاز متروتهران اظهارداشت: با پیگیری ها، تامین به موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، 209عدد چرخ واگن بیش از 100 روز زودتر از کل زمان پیش بینی شده در قراردادها،  تحویل انبار شرکت بهره برداری متروشده است.

وی  افزود: طی هفته های آینده، مابقی چرخ ها به صورت مرحله ای به انبار شرکت بهره برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداری ناوگان استفاده شوند.

 فلاح با بیان اینکه در سال های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهمترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن ها است، نشده بود، گفت: با ورود این  تعداد چرخ مترو، بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.

 معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی بعمل آمده در هفته های آینده این روال تا تامین قطعات ضروری مترو ادامه خواهد داشت اظهار داشت: امیدوارم با رویکرد شهردار تهران برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایتمندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 چرخ مترو به همت شرکت سرمایه گذاری شهر وارد کشور شد

2000 چرخ مترو به همت شرکت سرمایه گذاری شهر وارد کشور شد